به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، روند اجرایی پروژه بهسازی و ارتقای محور کلات ـ مشهد در قطعه نخست با حضور محمد ذاکری معاون مهندسی و ساخت اداره کل، مجید اسکویی ذیحساب، مهدی ذبیحی معاون توسعه و مدیریت منابع، سعید اسماعیلی رئیس اداره امور مالی و ذیحسابی اداره کل راه و شهرسازی استان، و محمدحسین مهرداد رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
ذاکری در حاشیه این بازدید با اشاره به طول ۱۵.۵ کیلومتری این پروژه، اظهار کرد: «با تلاش مستمر عوامل اجرایی و در صورت تأمین اعتبارات لازم، قطعه نخست محور کلات ـ مشهد امسال آماده بهرهبرداری خواهد شد. این مسیر از اهمیت ویژهای برای تردد و توسعه منطقه برخوردار است و تکمیل آن میتواند نقش مؤثری در افزایش ایمنی و تسهیل رفتوآمد داشته باشد.»
در ادامه این برنامه، جلسهای به میزبانی ابوالفتح لشکری فرماندار کلات و با هماهنگی رضا زیادتی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کلات برگزار شد. در این نشست، ضمن بررسی آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، بخشی از مهمترین مطالبات مردم شریف کلات در حوزه راه مطرح و تصمیمات لازم جهت پیگیری و تکمیل پروژهها اتخاذ شد.